Sfaturi

2 sfaturi pentru a face dieta Dukan mai eficienta

Când cauți cu disperare o dieta care să fie potrivita stilului tău de viața, nu te tine flămând tot timpul și îți permite sa mănânci alimente care în mod normal sunt interzise, ai găsit dieta Dukan, ea ofera toate aceste beneficii.

Dieta Dukan este asemănătoare cu dieta Atkins, dar ofera unele beneficii în plus: nu e nevoie sa numarati carbohidratii, poți mânca cât dorești (inclusiv vegetale) pentru a te tine satisfăcut și satul, i face ca în același timp kilogramele în plus sa dispară. Oricum cu toate aceste beneficii tot poți avea unele probleme. Următoarea lista va cuprinde doua probleme majore întâlnite de cei ce țin aceasta dieta.

Lipsa de varietate

Foarte mulți oameni ce doresc sa urmeze dieta Dukan sunt intimidati de lista de alimente – asta am voie sa consum, asta nu am voie. Dar toată lumea trebuie să-și amintească faptul ca după o perioada de timp, vor reuși sa memoreze lista și îndată ce ai făcut asta, vei putea cumpăra și mânca alimentele fără sa verifici lista din 5 în 5 minute.

O problemă este atunci când mâncarea devine limitata la acele alimente ce sunt ușor de reținut. Chiar și cele mai bune retete, când le repeti din nou și din nou pot deveni plictisitoare la un moment dat. Asta poate face ca planificarea mesei sa devină un lucru nedorit și te poate face sa te abati de la dieta.

Pentru a evita acest lucru, trebuie sa te interesezi de alte retete de mâncare și alimente ce sunt permise în dieta. Dieta Dukan este ușor de urmărit și nu trebuie să fie limitata. Sunt o mulțime de retete delicioase atât în cărți dar și online, de care se poate bucura toată lumea.

Lipsa exercitiilor fizice

Lipsa foamei și slabirea sunt beneficiile majore ale dietei Dukan. Foarte mulți oameni spun acest lucru din cauza ca greutatea în exces dispare ca prin minune fără a fi nevoie de exerciții.

Când pierzi în greutate, exercitiile sunt de o importanța majora, pentru a tine corpul tonifiat și sănătos. Mai pe scurt, nu schimbați un corp supraponderal pe unul slab și flasc. Sunt foarte multe exerciții de unde poți alege, alege una ce se potrivește condiții tale fizice, a stilului de viața și cel mai important, ceva de care sa te poți bucura și tu si care pot fi incepute chiar din faza de atac a dietei Dukan. Iată câteva exemple:

Mersul pe jos

Mersul este un exercițiu foarte benefic ce poate fi făcut împreuna cu un grup de prieteni la ora prânzului, sau cu un prieten după ce ați ieșit de la serviciu, plimbati câinele sau mergeți cu copii în parc. Din cauza ca puteți face asta și cu alții, pare mai mult un eveniment social decât un exercițiu.

Ciclismul

Asemenea mersului, ciclismul poate fi făcut singur sau împreuna cu alții. Nu e nevoie sa parcurgeti 20 km pe zi, 15-30 minute pe zi este suficient.

Important este sa faceti miscare, atat cat va simtiti bine si sa progresati. Puteti folosi un smartwach sau o aplicatie pentru telefoanele mobile pentru a va masura performantele de la un antrenament la altul. Pentru aplicatiile, va pot recomanda cu incredere Strava, care pentru mine si-a facut treaba foarte bine (varianta free).

mersul pe bicicleta in dieta dukan

Lovirea sacului de box

Acesta este un sport/exercitiu ce a devenit foarte popular în rândul femeilor. Un drum rapid pana la sala  cu manusile de box în mana îți permite sa lovești cu pumnul sau cu piciorul sacul greu de box. Cu aceasta forma de exercițiu puteți scapa de foarte mult stres și veți avea acea satisfactie ca ați lovit pe cineva care v-a supărat în acea zi.

Manusile pentru box sunt ieftine, dar mulți nu au abonament la sala sau nu doresc unu. Sunt doua opțiuni valabile pentru tine; găsește o sala de antrenamente la care poți plati fiecare sedinta, sau poți cumpăra un sac de box doar pentru tine.

sac de box antrenament in dieta dukan

Sporturile de apa

Inotul sau exercitiile de apa sunt o metoda amuzanta de mișcare și este foarte sănătos pentru oamenii mai în vârsta, sau cei ce au probleme cu articulatiile. Recomand cu cea mai mare incredere sa va faceti abonament la o piscina, iar daca nu stiti sa inotati, sa luati cateva lectii cu un instructor, doarece este foarte usor de invatat, iar beneficiile inoutului sunt foarte mari. Sa nu mai spun ca este si un sport foarte placut si relaxant.

 

Acum ca știi cum sa impiedici foametea, sentimentul de vina și ai unele idei pentru exerciții, ești pregătit pentru succes!

Leave a Reply