Fazele Dietei

#4 Dieta Dukan: Faza de stabilizare

Felicitari! Ati ajuns la faza de Stabilizare din dieta Dukan!

Ați atins un obiectiv foarte important – ați reușit tineti dieta Dukan si cu ajutorul ei să pierdeți greutatea și să o păstrați. Și chiar dacă riscurile corpului tău, care încearcă să câștige în greutate, sunt în spatele tău, există întotdeauna un risc ca mintea ta să te trădeze și să îți sugereze că, din moment ce ai pierdut atât de multă greutate, poți să te duci înapoi să mâncați pur și simplu.

Ultima faza din dieta Dukan o reprezinta un set de reguli de viata, ele nu sunt pentru a-ti restrictiona anumite lucruri, ci pentru a te ghida, sa nu mai iei in greutate.

Regulile fazei de stabilizare

  • Continui la ziua de proteine
  • Poti mancat tot ce doresti 6 zile pe saptamana, dar ziua de proteine va ramane in continuare, pentru a-ti aduce aminte efortul depus de tine pentru noua greutate.
  • Mentineti nivelul de activitate ridicat
  • Nu trebuie sa devii un atlet, amintiti-va lectiile simple invatate in procesul de slabire.

Dacă nu faceți sport, nu toată lumea poate sau trebuie, trebuie doar să vă mențineți activă în timpul zilei – utilizați scările în locul liftului, faceți o plimbare în loc să mergeti peste tot cu mașina. Acțiunile simple pentru a evita o viață sedentară includ câteva dintre exemplele de mai jos:

  • urcați pe scări în loc de liftului
  • încercați sa mergeți cât mai mult pe jos

Mâncați tarata de ovaz în fiecare zi

De ce?  Ajuta digestia și când este amestecata cu alte produse, reduce cantitatea de calorii absorbite. De asemenea și umfla în stomac și te face sa te simți mai plin pentru mai mult timp. Mâncați în fiecare zi pentru a va ajuta cu poftele și pentru a mânca ceva mai puțin.

Alte sfaturi bune pentru faza de stabilizare din dieta Dukan

Când vine vorba de restul mancarurilor permise in dieta Dukan, faza de stabilizare – aveți încredere în voi. Ați bătut o cale lunga și ați învățat multe despre nutritie, ce este bun și ce nu pentru corp. De asemenea corpul tău este obișnuit cu noua mâncare și te va ghida sa mănânci sănătos, atâta timp cât ai de gând sa îl asculți.

Este bine sa consumati produse mai ușoare. Prea multă grăsime nu este buna pentru corp, în special pentru inima.

Produsele „fara zahar”  sunt o alta poveste (mai complicata), studiile recente au arătat ca folosirea indulcitorilor artificiali nu ajuta corpul atât de mult să-și stăpânească pofta de dulciuri deoarece organismul recunoaște indulcitorii artificiali.

dieta dukan faza de stabilizare

Oricum, cantitatile mici precum: băuturile dietetice, guma fără zahăr, etc. sunt permise.

Când mâncați nu va grabiti, mâncați incet. În acest fel va oferiti timp sa simțiți când sunteți satul.

Încercați sa nu luați portii duble, indiferent de mâncare. În majoritatea timpului, de vina este creierul vostru lacom.

Consumati apa în timp ce mâncați, acest lucru vă va face sa mâncați mai incetu, și veți avea și stomacul plin.

…Si dacă ați pus la loc câteva kilograme? Nu așteptați sa mai puneți câteva în plus. Faceți doua zile de proteina pe săptămâna, acest lucru ar trebui sa va readuca pe drumul ce bun.

Leave a Reply